پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات
سرخط خبرها

درباره آنتی ویروس «فارز» | آیا پلیس فتا استفاده از آن را الزامی ‌می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۹۹۶۳۱
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
  • ۱
درباره آنتی ویروس «فارز» | آیا پلیس فتا استفاده از آن را الزامی ‌می‌کند؟
پلیس فتا روز گذشته چند محصول بومی جدید رونمایی کرد که یکی از آنها، سامانه «فارز» بود؛ سامانه‌ای که درواقع یک آنتی‌ویروس موبایلی است و پلیس از طریق شورای عالی فضای مجازی، اجباری شدن استفاده از آن را دنبال می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - پلیس روز گذشته از سامانه «فارز» که در حقیقت یک آنتی‌ویروس ایرانی (پویشگر امنیتی) است رونمایی کرد. به گفته قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی، این سامانه هر اپلیکیشن موبایلی را می‌تواند بررسی و مخرب‌بودن یا نبودن آن را اعلام کند. این سامانه می‌تواند بیش از ۶۰ درصد از بدافزار‌ها را در فضای مجازی شناسایی و از هک‌شدن گوشی‌های موبایل توسط این اپلیکیشن‌ها جلوگیری کند.

رضایی همچنین گفته پیشنهاد استفاده از «فارز» از سوی پلیس به شورای عالی فضای مجازی داده شده است تا این شورا استفاده از آن را الزامی کند. پلیس می‌گوید الزامی‌شدن نصب فارز باعث کاهش نصب بدافزار‌ها بر روی تلفن‌های همراه ایرانیان می‌شود. مشخص نیست این اجبار نصب بر روی گوشی کاربران ایرانی چطور عملی خواهد شد. شاید این موضوع در تلفن‌های همراه بومی پیگیری شود. موبایل‌هایی که وعده ساخت یک میلیون از آن‌ها تا پایان سال از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
1
اجباری؟ خخخخخ
همین مونده که به زور یه ابزار جاسوسی از حریم شخصی نصب کنیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->